Sunday, February 3, 2013

Tolong Aku

*بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
Assalamualaikum wbt
alhamdulillah masih Allah uji. Uji buat kali keduanya
Allah, bantulah aku memahami tadirMu, 
Allah bantulah aku menerima ketentuanMu,
Allah, bantulah aku menghadapi ujianMu,
Allah, bantulah aku sabar dengan dugaanMu,
Allah, bantulah aku untuk yakin dengan janjiMu
Allah 
Sungguh hati ini terasa dijentik
Akan keihklasan
Allah, rasa x kuat untuk segalanya
Kuatkanlah aku
Aku sekali lagi jatuh dalam harapan yang menggunung
Allah bantulah aku untuk bangun kali ini
Menulis bukan untuk memberi TAHU tetapi ingin mencetus MAHU, agar bergerak menuju MAMPU

0 conteng-conteng:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 Keep The Positive Momentum. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.