Wednesday, October 12, 2011

Saya Kena Buat

*بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Assalamualaikum wbt
Alhamdulillah masih dikurniakan nyawa dalam iman + islam

Sekali lagi Allah uji x balik 4 sem break.. w/pn org kate x pe.. sbb ko dh final sem.. pas nie bole cuti puas2..
Tapi kan..kan..kan..
Kesian kat my mom and dad..
Xde sape jage diorg..
Alhamdulillah ade si kecik Marzuki tolong temankan paknek & maknek ny..
Maaf mak & bapak..
bukan x nak balik.. jauh di sudut hati kecil mustRZ nak balik sgt2
Tapi saya kena buat..
Saya kena tunaikan amanah saya yang x habis lagi..
Saya kena tunaikan tanggungjawab saya sebelum saya melangkah pergi meninggalkan bumi UiTM Sarawa
pasti saya merinduinya nanti :(

Mak & BApak sabar k..
T mustRZ balik, mustRZ bole tlg jaga kalian.. masak.. bawak gi jalan2..cucii baju.. kemas rumah.. taip keja bapak..
sikit masa je lagi..
doakan anakanda mu kat cni kuat.. & chat2 slalu.. doakan kita panjang umur, spy bole jumpa..
Miss u all sgt2..
mustRZ tau, mustRZ x mampu jadi anak terbaik..
mungkin result kali nie x menjanjikan kebahagiaan wat mak & bapak..
tapi yakinlah.. mustRZ dh wat sedaya upaya untuk kalian..
maafkan mustRZ
Moga bertemu nanti.. :)
salam rindu buat kalian <3<3<3


Menulis bukan untuk memberi TAHU tetapi ingin mencetus MAHU, agar bergerak menuju MAMPU

0 conteng-conteng:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 Keep The Positive Momentum. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.