Monday, May 28, 2012

Saya Rindu


*بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Assalamualaikum.. 
Alhamdulillah, bercuti seminggu insyAllah dalam iman + Islam

Sekarang UiTM Sarawak tengah bersibuk-sibukan untuk menghadapi Minggu Destini Siswa minggu depan.. Jujur, mustRZ sangat rindu untuk berMDS.. rindu nak bekerja dengan sahabat2 PM.. rindu nak bekerja dengan sahabat2 MPP

Sekarang hanya mampu mendengar khabar dari jauh.. Disini bukan tiada MDS, malah dipelawa utk jadi PM, tapi hati mustRZ tertinggal di sarawak. pastinya suasana bekerja, n itu sudah jadi lumrah. cuma hati belum bersedia untuk merasai suasana baru + assingment yang berlambak2 mintak disiapkan seberapa segera kerana semuanya di presentationkan selepas naik cuti. Huh, bahasa inggeris n melayu pun dah tunggang langgang. nak gmbrkn betapa rinduny mustRZ (erk.. xde kaitan..haha)

Masih segar dalam ingatan (huh! ayat!!) pengalaman pertama join MDS.. ketaQ jugak kaki.. mana takny, org len suma dah ikut kursus.. mas je jd bidan terjun masa 2.. tp Alhamdulillah suma bjln lancar atas bantuan org sekeliling..memang best!

oh ya, lama dah x update blog.. (baru nak perasan).. skrg sgt2 susah nak on9.. bagus  jgak, lau x mesti dok mencapap je kat laptop..hoho, tp mustRZ tertanya2 jugak. apa xtvt yg mengisi @ menggantikan xtvt mustRZ beron9?? jadi persoalan disitu? nak kata study? mustRZ study last minit jugak masa nak test hari tue. tido? hmm, ye lah kot..hahahahahaha

bahang final exam semakin terasa (hiperbola lah plak..ahaha).. lebih kurang 3 minggu lagi.. + - x / dengan tdo, main, makan, jalan, wat asmnt yg xsiap2.. bape hari je lah lagi.. tp masih xsdr2..haish!

ok, enough kot stakat nie.. byk benda nak cerita.. banyak benda yang berlaku kebelakangan nie, tp mcm xlarat nak taip kat cni, sbb dah lama terperap dalam kepala.. biarkan.....

ok, sampai jumpa lagi.. maa'ssalamah.. (mentang2 third language arab..huh!)

Menulis bukan untuk memberi TAHU tetapi ingin mencetus MAHU, agar bergerak menuju MAMPU

5 conteng-conteng:

as said...

as..jom dtg KKI k mas! :)

mustRZ said...

as.. bila agk2 ktorg kki?mun time mkorg dah cuti, insyallah, kmk mmg akan join kKi..hehe

as said...

eh mena?bla k mas cuti?kmk rasa dlm bulan 6blm dpt sbb ada prog kt brunei..jom la jom! :D

mustRZ said...

great! mkorg cuti ptghn bln 7.. pujok ust, sok lewatkn ckit kki..heheh suka ati kmk jak :P

akifah alawiyah said...

haha..bisa2 insyaallah..kmk target next sem wajib dpt dj..hehe =)

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 Keep The Positive Momentum. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.