Sunday, January 30, 2011

Maafkan aku sahabat

Assalamualaikum
Alhamdulillah, hari nie masuk hari kedua mustRZ berada dirumah...
Alhamdulillah, hari nie baru bekesempatan online..

Maafkan aku sahabat...
Aku mendiamkan diri bukan bermakna aku marah pada kamu
Aku mendiamkan diri bukan bermakna aku berkecil hati pada kamu
Aku mendiamkan diri bukan bermakna aku benci pada kamu

Tapi aku mendiamkan diri adalah untuk menarik perhatianmu
Tapi aku mendiamkan diri adalah untuk memberitahumu bahawa aku ingin dipujuk
Tapi aku mendiamkan diri adalah untuk membiarkan kamu berfikir akan perasaanku

Sahabat..
Maafkan aku andai tingkahku menjelekkanmu
Maafkan aku andai tingkahku membuatmu bosan untuk melayanku
Maafkan aku andai tingkahku menyebabkan kamu menjauh dariku

Sahabat..
Aku hanya ingin kamu tahu
Aku teramat merinduimu
Namun kubiarkan hari sepi tanpa khabar dariku
Kerna aku ingin kamu menyedari
Rasa sepi tanpa aku disisimu
Tapi, andai rasa itu tak wujud dihatimu,
Kini aku tahu, aku bukan siapa2 dihatimu...

Menulis bukan untuk memberi TAHU tetapi ingin mencetus MAHU, agar bergerak menuju MAMPU

1 conteng-conteng:

:] said...

SaLam cuTi2.. .
aPha kaBar sHbt???
kNx pOsT nMpcx sdeYh iLacx bNyi nY.. .
dOnt b saD k.. .
nEvEr gVe uP 4 da Life.. .
ALLAH mnGuji taNda sayUnx.. .
ALLAH taUk kTa mMpU mHarUnginY.. .
smOga aNda tTaP kWat + mNtaP dLm pjUanGan hDOP + kWaT dLm uKhWaH.. . amEen.. .
mOga yG tBaeK waT aNda,,,saYa,,,sUma.. . aMeeN.. .
smOga cUti aNda bHarga yaa bSaMa famLy tCiNta.. .
jGa dRi sHbt.. . :] :] :]

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 Keep The Positive Momentum. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.