Monday, August 16, 2010

Ya Allah Berikan Aku Kekuatan

Assalamualaikum..
Ya Allah, aku mohon kekuatan darimu. Bantulah aku dalam membawa agamaMU. Aku dah tidak tahu mahu mengadu pada siapa, dan apa perlu aku lakukan. Keadaan sangat kritikal sekarang. Mahu sahaja aku lari hingga kehujung dunia. Tapi, tidakkah beerti aku mahu lari dari barisan jihad dijalanMu, tidakkah beerti aku lari dari dugaanMu, tidakkah beerti aku tidak rdha dengan ujianMu. Ya Allah, apa perlu aku buat sekarang. Aku tau, sahabat2 juga mengalami perkara yang sama, ya Allah, kuatkan hati kami, kuatkan iman kami, kuatkan diri kami, permudahkan urusan kami. Air mata sudah kering untuk menangisi perkara ini. Fikiran sudah letih untuk memikirkan langkah utk mara. ya Allah, aku merasa lemah menghadapi semester ini. sangat lemah ya Allah. Hanya Kau ya Allah, satu2nya pengharapanku kala ini. ya Allah, andai ini tarbiyah dariMu, aku terima ya Allah. Kuatkanlah aku, sahabat2 juga keluargaku untuk menerima tarbiyah dariMu ini. Ameen

0 conteng-conteng:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 Keep The Positive Momentum. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.