Monday, May 24, 2010

Cerita seorang Sahabat

Satu ketika dulu, ada seorang Sahabat nie. Diri x berani nak dekat gn Sahabat. Sahabat cam sombong jer. Diri budak baru lagi, takut & malu nak kenal gn Sahabat , maklumlah Sahabat orang lama..He~
Tapi semakin hari, kami semakin dekat. Diri mula senang dengan kehadiran Sahabat..Diri rasa tenteram dan selamat bila Sahabat ada disisi..dan rasa kasih itu mula hadir. Sekarang, kami dah bersahabat..Ada tautan hati..
Ukhuwah kami bermula di satu hari..Berbalas senyum dan bertanya khabar..Diri semakin berani mendekati Sahabat..Akhirnya Allah tautkan hati kami dalam ukhuwah yang berlandaskan iman dan keredhaanNya..



"Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan..bukan pada manisnya ucapan dibibir..tetapi ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya"
Diri sayang sangat dengan Sahabat. Kalau boleh, nak selalu dekat dengan Sahabat.Tapi Allah lebih mengetahui apa yang terbaik untuk hamba-hambaNya. Apa yang Diri harap..Sahabat tak memungkiri apa yang Sahabat pernah katakan.. "No matter how hard for me 2 reach u..Thats not a reason 4 me 2 forget u~"

Bila wajahmu kubayangkan terasa sayang..ku rasa rindu..
Terasa sayang..mengenangkanmu
Bila kasihmu engkau curahkan ku rasa hairan.. rasa terharu
Ku rasa hairan..mengenangkanmu..


Sahabat..Salam sayang peluk rindu dariku di kejauhan..

0 conteng-conteng:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 Keep The Positive Momentum. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.