Thursday, February 25, 2010

Rindu..



Assalamualaikum..Rindunyer..lama dah x menulis disini..hmm..kdg2 x tau apa yg menyebabkan terlalu bz..itulah manusia..sibuk dengan urusan dunia yang xpernah habis2..sekarang dah masuk semester 3..banyak benda yang dah dilalui..pahit manis bersama sahabat2 dalam perjuangan mengejar cita2..alhamdulillah..thanks ya Allah..memberikan sahabat2 yang banyak membimbing..walau susah atau senang..kami tetap bersama InsyaAllah..ya Allah redhailah persahabatan kami..kuatkanlah ukhuwah antara kami..jangan lah Kau pecahbelahkan kami..semoga persahabatan kami membawa kami ke SyurgaMu..xtau lagi sem depan macamana..masih aku disini?
kalau ditakdirkan kita semua berpisah..dapatkah aku mencari pengganti kepada kalian2 semua..betapa aku sayang akan ukhuwah yang telah terjalin..ukhuwah yang berlandaskan iman dan keredhaan Allah..insyAllah..kita bertemu di rumah Allah..betapa mulianya tempat pertemuan kita..bermula dengan senyuman..akhirnya membuahkan sebuah ikatan persahabatan...aku rindu kalian semua..terima kasih banya2 kerana menerima diri ini sebagai sahabat kalian..terima kasih jua kerana telah membantu aku mencari jalan yang lurus..sungguh besar makna persahabatan bagi diriku..disini aku benar2 merasakan pentingnya sahabat..disini aku benar2 merasakan aku ada sahabat..yang sanggup bersusah dan senang bersama..aku gembira dan seronok bersama kalian..xsanggup untyk berpisah dengan kalian..andai ditakdirkan jua kita berpisah, mudah2an kita akan berjumpa satu hari nanti..insyAllah..
kak nurul..kak sarah..kak anis..kak eifa..naim..sue..uliey..miera..haziq..ain..azie..farah..uqu..
t-qa..saidah..nad..shiz..sayang kalian semua..



Pertemuan kita di suatu hari
Menitipkan ukhuwah yang sejati
Bersyukur ku ke hadrat Illahi
Di atas jalinan yang suci..

Namun kini perpisahan yang terjadi
Dugaan yang menimpa diri ini
Bersabarlah di atas suratan
ku tetap pergi jua..

Kan ku utus kan salam ingatan
Dalam doa kudus ku sepanjang waktu
Ya Allah bantulah hambamu
Mencari hidayah daripadamu
Didalam mendidikkan kesabaranku

Ya Allah tabahkan hati hambamu
Diatas perpisahan ini..

Teman betapa pilunya hati ini
Menghadapi perpisahan ini
Pahit manis perjuangan
Telah kita rasa bersama
Semoga Allah meredhai
Persahabatan dan perpisahan ini
Teruskan perjuangan..


Senyuman yang tersirat dibibirmu
Menjadi ingatan setiap waktu
Tanda kemesraan bersimpul padu
Kenangku didalam doamu..

Semoga Tuhan berkatimu..

0 conteng-conteng:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 Keep The Positive Momentum. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.